Wednesday, March 5, 2008

近期Xbox 360炒Game情況越來越過份

真的很氣憤。

由11月COD4開始,到昨日的Army of Two,差不多每一個質素好的game都被炒。最新的Army of Two更被炒得非常過份,由$299推高到$450。

有見情況有惡化之危險,我會就事件同Microsoft跟進。有需要的話,也會聯絡發行行貨的本港代理。

要令到Microsoft知道事件有幾嚴重,我需要大家的支持,請將你們所見到的炒Game情況通知我,我會收集各位的意見代為跟進。

22 comments:

Anonymous said...

我係旺角信和地下見有人扣起D貨,然後同人講賣晒。離晒普!

Unknown said...

快d跟進喇, 唔係gta 4實炒到癲

waitung8 said...
This comment has been removed by the author.
waitung8 said...

係囉~依家咩都抄~唔好講cod4 同Army of Two la~個時BURNOUT 都抄到400

Anonymous said...

反對炒價

Anonymous said...

It's really shit!
How come the price of all popular XBOX games rised to unacceptable range!!!

Anonymous said...

咁落去一係就迫我ps3...
人地話晒都blu-ray...價錢高d都正常..又唔駛搶game....but 360 hd-dvd only...
另一個結果就玩老番...~

Anonymous said...

最好就好似上次ace6, 有得係 7-11 訂, 唔怕炒,又準時有貨

Anonymous said...

反對炒價

Anonymous said...

army of 2 遲左少少買又升到四百
以後真係要鬥快訂game,,,
hmv d rainbow6 2 order又滿哂,,,

Lok said...

大佬..一隻GAME抄高成30-50%,玩xbox既朋友唔係個個都開銀行金鋪架嘛?

Anonymous said...

5/3 中午去188買都係$299,但放工去買已經要$338,離晒普,地下Dreaxxxxx買$348..

Anonymous said...

幾個星期之前, 旺角信和有店舖賣 Burnout Paradise $450!!!!!

Sprinter said...

當初XBOX 360在香港推出,每隻games都係定價$299,呢點係買機0既吸引之處,不過當Capcom出games定價$388都有人買之後,開始出現大games等於貴價...

希望MS 或遊戲代理會有所行動啦!
Customer Services係好重要架!

Anonymous said...

我諗有時候都唔係代理可以搞得到...街舖自己圍威喂扣貨迫人買,呢個現像越來越常見...當然,如果微軟果邊肯施壓,我相信情況唔會咁過份...我都唔想捱貴Game

Anonymous said...

本應都諗住買, 見到咁貴諗都唔駛諗慳返
損失既唔係我

Unknown said...

So many people are playing Xbox 360 now. How come Xbox they don't open a authorized dealer store to sell their own products?
May be it may have conflict with other retail seller, but it can control the price easily.

Jeffrey said...

Well, with this profiteering practice in hongkong game shops. Gamer may only switch to ps3 console. At least gamer do not need to spend unpleasant time to find the so called "hit game" and pay rediculous mark up price for game.
Three red ring of dead, profiteering of game disc, being ignored by the Micosoft, have my xbox game experience a bad one. Now i really regret listening to my friends recomedation to purchase a xbox360. "Jump in" , then you will want to jump out.

Anonymous said...

我下次再見到微軟部門同PR果陣,試試反映一下比佢地聽啦...

PS:有無人知最近官網,近期推出的Live Spaces宣傳,係咩時候開始展開?時間好似同我新年果段日子,同佢地傾計後開始加...我想估計下,邊個做野...

andy said...

究竟佢地會唔會正視,我好懷疑!
我剩係希望每有新game, 都好似acecobet6嗰種預訂方法最完美,至少我部xbox360唔洗宜家封塵中, 現投向ps3中, 我諗再下一次世代主機,我都係轉投sony 了,

Anonymous said...

打從 Army of 2 開始,我到依家都未買過新 game,到依家 Army of 2 同 Rainbo 6 V2 價錢有所回落,我都係選擇唔買,因為一來過晒出 game 度氣,二來一諗起自己條氣就更唔順!

記得 game 賣 $299 時,我經常走到鋪頭買 game,我依家十幾隻 game,都係"炒價"未發生之前買落o既,身邊同事亦有相同情況,見到咁"倒米"o既行情,真係有o的"可笑",認真自作業。

重有,Microsoft HK o的宣傳認真唔得,睇到同要部 PS3 有江X琳、Pop X.... HD MV,就知 Sony HK 真係有佢o地o既一套!唔洗用到大名星,但係亦都可以做到一定宣傳效用,高手!

Anonymous said...

係早前GTA 4 岩岩出
有黑店係第一次標價390
相隔一日後,標價530